Splošni pogoji

S spletno trgovino Bamida.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »Bamida.si«) upravlja podjetje BAMIDA d.o.o., Šared 36, 6310 Izola, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Obiskovalec ob registraciji v trgovino Bamida.si, uporabi uporabniško ime, ki je dejansko njegov elektronski naslov ter geslo, ki si ga izbere ob postopku registracije. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

CENE IZDELKOV IN AŽURNOST PODATKOV

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do datuma označenega na strani s predstavitvijo artikla, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem izračunu/ predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

 

POSTOPEK NAKUPA 

1. Sprejetje naročila. Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Potrditev naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in za preverjanje podatkov ter zagotavljanja točnosti dobave kontaktira kupca na njegov kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je, po potrditvi naročila, nepreklicno sklenjena.

3. Odpremljanje blaga Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. V elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

NAROČANJE

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd..). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na elektronski naslov info@bamida.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago diskretno zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja zajemajo tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

NAČIN PLAČILA

Uporabnik lahko izbira med sledečimi možnostmi plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun BAMIDA d.o.o. po ponudbi/predračunu

Gotovina - plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ko dostavna služba Pošte Slovenije na želeni naslov dostavi paket.

Predračun – plačilo z nakazilom na TRR je možno ob predhodnem kontaktu s ponudnikom preko elektronske pošte info@bamida.si ali preko telefonskega klica na 031/000-133. Po poravnavi predračuna bo ponudnik dostavil naročene artikle.

V kolikor uporabnik v roku 14 dni ne bo poravnal zneska po predračunu, bo naročilo stornirano.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun BAMIDA d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

 

DOSTAVA

Pri nakupu nad vrednostjo 50 € z vključenim DDV-jem (brez vrednosti poštnine) je poštnina brezplačna, drugače pa vam bomo zaračunali 5 € z vključenim DDV-jem, za pripravo paketa in dostavo paketa.

Vse cene vsebujejo 22% DDV in veljajo samo za dostavo v Sloveniji.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga v Sloveniji 2-3 delovne dni, za Hrvaško pa 3-4 delovne dni. Za izdelke, ki niso na zalogi pa je predviden čas dostave prikazan pri posameznem artiklu.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču in da mora zato stopiti v kontakt z dobaviteljem, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma v roku 30 dni od prejetega naročila. V primeru nepredvidene zamude bo kupec obveščen preko njegovega elektronskega naslova oz. telefonske številke.

Partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 

 

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek  ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju te strani.

Pravnim osebam ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun BAMIDA d.o.o. po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun BAMIDA d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

 

STROŠKI V POVEZAVI Z UPORABO KOMUNIKACIJSKEGA SREDSTVA

Potrošnika klici na našo telefonsko številko 031/000-133 bremenijo le osnovna cena telefonskega pogovora, ki jo zaračunava telekomunikacijski operater.

  

PRAVICA OD ODSTOPA OD POGODBE

Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči na elektronski naslov info@bamida.si oz. kontaktira preko telefonskega klica na 031/000-133, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti ali po pošti na BAMIDA d.o.o., Šared 36, 6310 Izola.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Prosimo vas tudi, da izpolnite obrazec za vračilo ali menjavo artikla in ga priložite k vrnjenemu izdelku. Obrazec za vračilo dobite TUKAJ.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku Pošte Slovenije). Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

ODSTOP OD POGODBE ZA IZDELKE IZ PAKETNE PONUDBE

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed artiklov, ki so tvorili paket, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več artiklov iz paketa. Pri odstopu od nakupa za artikel iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek v višini vplačanih sredstev za dotični artikel, ki ga vrača.

OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLA OZ. ZAMENJAVO ARTIKLA

Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca (Personalizacija artikla) oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (Tiskani artikli)

 

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. V kolikor je za blago dana garancija, je garancijska izjava priložena dobavljenemu izdelku. Informacija o garanciji je navedena med drugim tudi na spletni strani, kjer je izdelek predstavljen. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. 

Garancija je veljavna ob upoštevanju pogojev in navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu.

 

REKLAMACIJE ZARADI STVARNIH OZ PRIKRITIH NAPAK
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila 
  • ima blago stvarno napako

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora o napaki obvestiti prodajalca preko telefonske številke 031/000-133 ali pa preko elektronskega naslova info@bamida.si. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.

Če napaka ni sporna, bo podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodilo potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, podjetje v enakem roku poda potrošniku pisen odgovor.

Pravico do zamenjave artiklov ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Izdelek z napako kupec skupaj z reklamacijskim zapisnikom vrne na naslov BAMIDA d.o.o., Šared 36, 6310 Izola.

Če je mogoče, bo ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. BAMIDA d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
  • če ni priloženega računa
  • če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaže
  • če je uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe

REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

 

NAPAČNO DOSTAVLJEN ARTIKEL

V kolikor smo vam pomotoma poslali drugačen artikel ali napačno številko, ki se razlikuje od vašega naročila, ki smo vam ga potrdili v potrditvenem e-mailu, se vam za napako iskreno opravičujemo. 

Prosimo vas, da v takšnem primeru kontaktirate na 031/000-133 ali na elektronski naslov info@bamida.si, ter nam javite napako ki smo jo storili. Naredili bomo vse, da takoj rešimo nastalo situacijo.

Na naše stroške bomo uredili vrnitev napačnega artikla in vam poslali artikel, ki ste si ga izbrali. V kolikor pa željenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo vrnili celoten znesek kupnine + poštnino, ki smo vam jo zaračunali za napačno poslani artikel. 

OBRAZEC NAPAČNO DOSTAVLJENEGA ARTIKLA

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega artikla. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

SKLENJENA POGODBA IN ARHIVIRANJE

Pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na posredovani elektronski naslov.

Sklenjena pogodba med uporabnikom in prodajalcem ter kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja BAMIDA d.o.o., Šared 36, 6310 Izola Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na info@bamida.si.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V primeru težav se uporabnik lahko poveže s ponudnikom preko telefonske številke 031/000-133 ali po elektronski pošti na info@bamida.si

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor to ne bo mogoče je pristojno okrožno sodišče v Kopru.

Na svoji spletni strani tudi objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Artikel dodan v seznam želja,
Artikel dodan v primerjavo.