Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči na elektronski naslov info@bamida.si oz. kontaktira preko telefonskega klica na 031/000-133, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago vrniti po pošti na BAMIDA d.o.o., Šared 36, 6310 Izola.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Prosimo vas tudi, da izpolnite obrazec za vračilo ali menjavo artikla in ga priložite k vrnjenemu izdelku. Obrazec za vračilo dobite TUKAJ.
Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku Pošte Slovenije). Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
OBRAZEC ZA VRAČILO ARTIKLA OZ. ZAMENJAVO ARTIKLA
Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca (Personalizacija artikla) oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (Tiskani artikli)
Različne spletne akcije
V primeru vračila enega ali več artiklov, kupljenih v okviru akcije, kot je npr. "kupiš 3, plačaš 2", se kupcu v primeru želje po vrnitvi denarja ne povrne celotna kupnina. Izračuna se povprečen odstotek popusta na artikel in ta odstotek na posamezen artikel 30%, se teh 30% odšteje od vrednosti vrnjenega artikla, razlika pa se povrne kupcu.)
V primeru vračila enega ali več artiklov, kupljenih v okviru akcije, pri kateri kupec ob nakupu nad določenim zneskom prejme brezplačno nek artikel iz spletne ponudbe, se kupcu v primeru želje po vrnitvi denarja ne povrne celotna kupnina vrnjenega artikla oz. artiklov. To velja za primer, da je bil vrnjen artikel oz. artikli ključni pri prejemu brezplačnega artikla. Kupec ima na izbiro tri možnosti: 1.) Proporcionalno se obračuna vrednost vrnjenega izdelka in se kupcu vrne kupnina v tej vrednosti. 2.) Kupec se odloči za vračilo artikla, ki ga je prejel brezplačno (v tem primeru mora biti artikel nepoškodovan, neuporabljen, z ustrezno etiketo). 3.) V primeru, da želi zadržati brezplačen artikel, mora iz spletne prodajalne izbrati drug artikel, ki presega vrednost, zaradi katere je prejel brezplačen artikel.